fredag 17 september 2010

Fredag!

Idag är det äntligen fredag! Och det är "rätt" fredag. Jag ska äntligen komma hem och få umgås med mina barn. Längtar samtidigt som jag har lite ångest. Vet ju att vi måste träffas och det blir liksom aldrig riktigt bra... Hoppas på att få en lugn hemmakväll där jag och barnen bara kan vara. Är så väldigt väldigt trött efter veckan som gått.
Nu ska jag strax gå till jobbet. Idag ska det bli val! Hoppas på att det ska gå bra. Det gör det nog. Fast eleverna börjar bli ganska trötta på politik. Tur att valet snart är över så jag slipper plåga dem nåt mer sen=)! Efter jobbet ska jag ner till stan en sväng med Petra för att se om jag kan shoppa mig ett par nya jeans. Kan behöva nya. De flesta jag har hänger som hösäckar på mig.... Ganska skönt iofs men dyrt.... Känner att idag kan kanske bli en bra dag trots allt! Tycker jag är värd det;)! Ha en underbar fredag alla!

1 kommentar: