söndag 19 september 2010

Valtankar....

Har tittat på valvakan fram till nu. Kvällens plus: Miljöparitet blir sveriges tredje största parti. Kan behövas ett starkt miljöparti när alliansen sitter vid makten. Dagens minus: Vänsterpartiet har blivit väldigt litet. Det hemskaste av allt är att Sverigedemokraterna tagit sig in och dessutom är större än både vänsterpartiet och kristdemokraterna. Blir mörkrädd! Hur tänkte svenska folket nu? Hoppas på att man kan samarbeta över blockgränserna nu för att rädda demokratin! I fyra år måste vi leva med att svenska folket missnöjesröstat in ett främlingsfientligt parti! För det är vad det handlar om. Jag hoppas verkligen att våra politiker nu tar sitt ansvar och ser till att de inte får sin vågmästarroll.....

Nu är det dags att försöka sova. i morgon bär det av till Varberg för operation av mitt ena öga. Är något nervös måste jag säga. Men glad är jag för att vi fortfarande har en välfärd i Sverige  som gör att jag har råd att genomföra operationen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar