onsdag 29 september 2010

Prozac? Någon?

I can´t tell you what it really is,
I can only tell you what it feels like
And right now there's a steel knife
In my windpipe
I can't breathe
But I still fight
While I can fight

Idag har inte varit en bra dag. Börjar bli smått orolig för min mentala hälsa...... Hela min kropp ber om att få sova men det går inte... Istället ligger jag bara och tänker, tänker och tänker. Min hjärna är snart överansträngd. Idag har jag haft en rent ut sagt överjävlig dag med mig själv. Jag har nog gråtit ungefär 100 gånger. Himla tur att jag har haft solglasögon.....  Sen är det ångesten. Jag har verkligen ångest. Det är en bedrift bara att ta mig ur sängen på morgonen för jag får verkligen inte längre någon luft och det känns som om jag håller på att gå i sönder.

Jag funderar rätt mycket på om jag skulle ta och flytta faktiskt. Långt bort. Känns som om det aldrig blir bra om jag stannar här..... Men sen tänker jag på barnen. Det som känns värst är ju saknaden efter mina underbara barn. Jag saknar dem så mitt hjärta håller på att gå i sönder.

Nej, idag har inte varit en bra dag.... Hoppas att morgondagen känns bättre. För om det inte blir det snart vet jag inte riktigt vad jag tar mig till...

Lägger in videon till Eminems och Rihannas låt här, mest bara för att den säger en hel del helt enkelt.....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar