söndag 26 september 2010

Jaha.... måndag i morgon då.....

I morgon är det måndag igen. Då är det åter dax att ta sig till Varberg för att operera nästa öga. Kan säga att jag är skitnervös. Med tanke på hur dåligt jag ser med det opererade ögat när jag ska läsa etc så kommer det bli väldans svårt nu. Dessutom har det opererade ögat en tendens att liksom tappa fokus så att gränserna i bilden liksom blir suddiga och flyter ihop så bilkörning kan jag nog glömma nu på ett tag.... Dessutom gillar jag inte operationen. Önskar man kunde blivit sövd.... Fast å andra sidan hade det inte gått lika snabbt då. Men jag är nervös kan jag lugnt säga. Men det ska säkert gå bra. Hoppas på lugnande även i morgon och sen har jag ju Petra med mig som tar hand om mig=)!

Nu ligger jag i familjen Mössler/Färdigs extra säng och ska sova. Är jättetrött och somnade innan framför TV:n, men av någon anledning går det inte nu... Men det kommer kanske. Behöver sova. Så nu säger jag natti världen. Får se om jag kan lyckas skriva något i morgon om hur det gått!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar