tisdag 14 september 2010

Skitväder och skithumör

Har inte sovit en endaste blund i natt. Har legat och lyssnat på tågen som kört förbi, regnet som smattrat mot rutan och tänkt..... Det är det enda jag gör nuförtiden så hjärnan är nog snart överhettad. Det regnar fortfarande men det passar min sinnesstämning. Idag är jag inte alls på något bra humör och tänkte att jag ber om ursäkt redan här om jag fräser av någon eller några. För det är nog stor risk för det idag. Vill egentligen bara skrika allt vad jag kan. Hoppas jag kan ge mig ut i skogen ikväll och göra det. Har massor som behöver ut, ut, ut! Nu ska jag hälla i mig en kanna kaffe så jag sedan kan klistra på den där masken som  gör att jag kan visa mig bland folk.

3 kommentarer:

  1. Hör dig, ser dig, känner igen varenda känsla, äter upp en inifrån.. men du har något som jag aldrig hade, som bara försvann.. VÄNNER! Vet att det är skillnaden på att klara sig igenom det här. Det kommer att bli bra, finns inget annat!
    Björn kramar!

    SvaraRadera
  2. Skrik ut allt vad du kan....och du.... nästa gång vill jag följa med!!!!!!

    SvaraRadera
  3. Mask är bra om man plockar av den ibland...

    SvaraRadera