onsdag 1 december 2010

Arg.........

Just i detta nu är jag bara så in i helvetes ledsen och trött men mest är jag förbannad. Riktigt jäkla förbannad. Börjar så sakta inse att jag aldrig mer kommer att få må bra. Det kommer du se till. Men vad får dig att tro att du ska kunna göra så här? Vad vill du uppnå med det? Vill du komma åt och straffa mig? Grattis du har lyckats. Men dina barn då? Vill du skada dem med eller? För det är vad du gör när du gör så här! Jag kan inte med mitt liv förstå VARFÖR DU GÖR DETTA MOT DINA BARN? Hur tycker du att jag skulle förklara för dem? Fattar du inte att du förstör just i detta nu dina egna barn! Jag har så många frågor men tyvärr kommer jag väl adrig få några svar eftersom du inte fattar! Du fattar inte ett endaste skit och just i detta nu ångrar jag varenda sekund jag ödslat på dig. Hade det inte varit för barnen hade jag fullständigt struntat i vad du gör med ditt liv, men du är pappa till mina barn så se för helvete till att börja bete dig som en sån!

1 kommentar:

  1. Ville bara ge dig en stor kram! Använd den så många gånger du behöver. Tar den slut så skickar jag en ny.
    #medkännande..

    SvaraRadera