lördag 18 december 2010

Har officiellt börjat återta mitt liv!

Nu händer det grejor. Jag har sakta men säkert påbörjat operation bygga upp MITT liv. Det första jag gjort är att jag skaffat mig ny telefon med nytt nummer. Det gav mig ett par lugna dagar i alla fall men nu har han fått tag i numret. MEN jag har en app, blockera uppringare som jag trycker på när det blir too much. Och den har redan använts kan jag såga. En mycket bra app eftersom jag bara tar bort blockeringen efter ett tag. För någonstans känns det ju som om det ändå kan vara bra att kunna få tag i varandra. Vi har ju trots allt barn tillsammans. Sen i förrgår bestämde jag mig för att återaktivera fejjan, som jag de facto stängde ner på grund av honom. Och ja, det första jag gjorde var att plocka bort honom från vänlistan. Något som inte var särskilt populärt och han har redan skickat x antal vänförfrågningar men icke en chans! Sen igår gick jag faktisk ut och dansade! Shit vad jag behövde det! Det var med Jenny, Jenny, Linda och syster yster och vi hade en superrolig kväll!!!!! Dessvärre hann jag dock bara beträda dansgolvet sen var där ett argt sms i min telefon. Men det hörde jag inte då utan först efteråt när han började ringa och ringa och ringa....och natten blev en lång pina tills jag tryckte på blockeringsappen!

Jag har bestämt mig för att nu är det nog! Han ska INTE kontrollera mitt liv något mer och jag tänker göra saker utan att ha dåligt samvete. Så det så! Men det blir en lång och kantig väg dit, det vet jag för fortfarande lyckas han komma åt mig genom att ge mig dåligt samvete för barnen.....Och jag HATAR det för mina barn är ALLT för mig och jag tycker inte att jag övergett dem....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar