söndag 26 december 2010

Ge mig kraft att säga ifrån...

Tankarna virvlar, det finns inget slut. Hur ska jag göra? Jag måste göra något, men hur? Är orolig, det ska inte vara så här. Snälla vakna upp och se vad du gör. Är rädd, för jag är maktlös. Varför, varför, varför? Är ensam för ingen hör eller ser. Gud, vad jag hatar detta. Håller på att sprängas inifrån för jag vill bara skrika! Men där kommer inget när jag försöker. Jag kan inte, vågar inte. är rädd för vad som händer om jag berättar.  Snälla låt det få ettt slut. Låt honom inse vad han gör. Snälla ge mig kraft att våga säga ifrån. Snälla hjälp.........

2 kommentarer:

  1. Jo det finns ett slut oc nej du är inte ensam. Du måste berätta vad som händer!!!!! Låt mig vara vara din styrka, låt mig ge dig kraft!!!!! Jag vill ju bara hjälpa dig, det kan inte fortsätta så här.............
    Det finns hjälp att få, du måste bara våga ta steget.........

    SvaraRadera
  2. Men säg nåt då!!!!! Vi finns ju här! Du har så många...du måste bara öppna dig!

    SvaraRadera