torsdag 2 december 2010

Har hittat mitt alldeles egna hem!

Nästa år kommer att bli min vändpunkt! Pratade med Jenny idag och vi beslutade att nästa år är det minsann våran tur att bli lyckliga. Ska bara hitta vägen dit också. Och jag har börjat leta efter den. Idag har jag varit och skrivit på kontraktet till min alldeles egna lägenhet och det var första steget på min väg. Och jag bara längtar tills jag kan flytta dit! Där blir det bara mitt, och jag får en chans att liksom börja om på nytt. Så just nu känner jag att kanske, kanske blir där en ljusning. Tycker det är sjukt spännande för det är första gången som där finns ett lägenhetskontrakt som är bara mitt!!!!!!!! På dörren kommer där bara stå mitt namn=)! Men oj vad jag har att gör nu!  Det blir full rulle hela jullovet för att fixa i ordning den här lägenheten, så frivillaga ombedes att anmäla sig för måleri- och diverse reparationsarbeten ;)!

3 kommentarer:

  1. anmäler mig hämed som frivillig måleriassistent :D

    SvaraRadera
  2. Jaaaaa vad kul, bara ring när du behöver hjäp

    SvaraRadera
  3. Härligt att höra! En pusselbit lagd som passar in i sommar motivet!
    kramar :-)

    SvaraRadera