fredag 10 december 2010

Nu blir det myspys med Hampe!

Idag har mina underbara barn äntligen kommit hit igen! Så himla skönt med lite liv här hemma och idag har jag gjort middag för första gången sen i måndags! Förvisso bara spaghetti och köttfärssås men gott blev det! Och så har jag äntligen tänt det andra adventsljuset, Hampus påpkade att det inte varit tänt men  det är ju inte så att jag jätteofta sitter och äter med tända ljus när jag är själv......

Samuel har åkt till en kompis i Lur för att sova där, lite tråkigt eftersom jag inte sett honom på en vecka, men jag får väl inse att när man är femton är inte att sitta i TV-soffan och mysa med mamma en fredagskväll det ultimata alternativet...... Men lillkillen har jag hemma och vi ska mysa allt vad vi bara kan!!!!! Trollkarlens lärling vankas på DVD:n och vi ska käka skumtomtar och dricka julmust.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar