tisdag 28 december 2010

En typisk Helenadag anno december 2010

Shit vad trött jag är på min tillvaro. En typisk dag i Helenas liv är att stiga upp vid typ halv sex/sex efter en natts väldigt osammanhängande sömn eftersom jag av någon anledning alltid drömmer mardrömmar...... Därefter sätter jag igång en kanna kaffe, när det är klart tar jag ett glas kaffe och springer runt och plockar lite i lägenheten. Vid sjutiden tar jag på mig och går långpromenix med hunden. Kommer in plockar lite till. Vid nio brukar det första smset komma från Nisse. Svarar jag inte tillräckligt snabbt kommer där x antal till, svarar jag så är det troligtvis fel ändå varför det följs av x antal sms också.... Suck. Vid tiotiden vaknar kidsen, vi ja eller de käkar frulle, jag diskar, går ut med vovve igen, kommer in, tvättar, städar och plockar. Gör middag, diskar, sitter framför datorn, går ut med vovve, kommer in, hänger tvätt, städar efter kidsen, gör kvällsmat, sitter vid dator lite till, läser, tjatar på barn, går ut med vovve, kommer in och förhoppningsvis är klockan så mycket att jag kan gå och lägga mig... Ja ni ser. Jag har typ världens tråkigaste liv! Jag vill ha roligt! Jag vill kunna hitta på saker! Håller på att tråka ihjäl mig själv............

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar