lördag 25 december 2010

God jul?

Nu är det nästan en hel vecka sedan jag skrev för jag har verkligen inte haft tid... Jag som inte skulle stressa har inte gjort något annat den här veckan. Men nu är julen här och nej jag är inte klar med alla måsten men just nu känner jag att jag inte bryr mig!
Hur var då julafton i år? Ja jag hade ju inte barnen så det var ingen julafton direkt. Det var som en vanlig fredag förutom att mamma och pappa bjöd på julmat och jag gick i kyrkan på kvällen. På morgonen åkte jag ich Ola upp till barnen en stund för att jag i alla fall skulle få kramas lite med dem på julafton, sen bar det av till mor och far och sen hade vi tacokväll här hemma med Jenny innan vi gick till kyrkan i den kalla julnatten. Så jag kan väl inte direkt klaga på dagen den var väl ok men jul det var det inte. Julafton blir idag istället när mina älskade söta barn kommer hit! Så God Jul till er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar