fredag 10 december 2010

Varför blir allt jag gör fel??????

Satt och skrev ett tänkt inlägg till bloggen idag. Det var ett ganska långt inlägg, och ett väldigt ledset inlägg för jag är väldigt ledsen över vissa saker i mitt liv men jag beslutade mig för att inte publicera det. Det hamnar i min egna privata dagbok istället. Det var lite för privat, jag blottade mitt innersta lite väl mycket. För jo, det går. Jag har en väldigt sårig och skadad själ, men vissa saker ska jag behålla för mig själv. Å andra sidan ska jag nog börja behålla allt för mig själv. Någon som vet väldigt mycket om mig förser nämligen honom med den informationen så nu har helvetet brutit löst igen. Jag tycker väl i och för sig att om man gör något så korkat som han gjorde får man stå för det men det jag berättar för folk är ju i förtroende och jag orkar inte mer bråk nu. Så jag får väl helt enkelt väga min ord på guldvåg från och med nu. För uppenbarligen kan jag inte lita på någon överhuvudtaget.

1 kommentar: