tisdag 7 december 2010

Wonder if I will find my christmasspirit........

Nu är det lite drygt två veckor kvar till julafton.... Men jag hittar inte den där julkänslan någonstans. Känner mest för att skita i alltihop och sova bort julen istället. Jag är så ofantligt trött och jag fattar inte vad som händer inom mig, Jag orkar inte, orkar inte..... Jag håller på att kvävas. Orkar inte alla krav och alla som drar i mig. Jag fattar inte vad det är som är så svårt att förstå. Nej, jag kommer aldrig, aldrig, ALDRIG gå tillbaka till det som var. Nej jag älskar inte honom längre.  Nej jag tänker absolut inte fira jul med er. Jo jag älskar mina barn trots det. För deras skull borde ni inte ens fråga för med oss i samma rum lär julen vara totalförstörd för er alla. Nej jag är inte ute efter att knäcka honom, ursäkta men han styr över sitt eget liv och får börja ta ansvar för sina handlingar. Jag har gjort slut, jag ska inte behöva ta det här, jag tänker inte ta det här något mer. Gör det mig till en dålig och egoistisk människa, ja då är jag väl det då. För nu orkar jag inte med det här något mer. Enough is enough!  Vill bara vakna från den här mardrömmen någon gång. Vill helst bara dra mig undan från världen. Krypa ihop och bara vara ifred. Samtidigt vill jag inte vara ensam. Jag HATAR ensamheten. Jag är trött på att ha ångest, jag är trött på att gråta, jag är trött på skuldkänslorna men mest av allt är jag trött på mig själv....... Något inom mig har gått i sönder och jag vet inte om det någonsin kommer att gå att laga igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar