måndag 13 december 2010

Idag ska jag endast fokusera på de positiva sakerna.....

Känner att jag måste förändra mitt sätt att se min tillvaro. Alltför ofta känns det som jag befinner mig i ett vacum där det inte finns någon luft och allt är nattsvart. Ska därför försöka med omvänd psykologi med mig själv genom att ikväll endast ta upp de bra sakerna som inträffat idag.

Dagens första positiva sak var luciatåget på jobbet som jag varit med och arrangerat. Det blev superfint och eleverna var så himla duktiga att jag känner mig riktigt stolt som fick vara en del av det! Massor av beröm fick både eleverna och vi som varit med och fixat, trixat och övat av alla dem som varit och tittat! Kul! Sen i eftermiddags fick jag en fantastiskt fin blombukett av Niklas & co som tack för ett fint luciatåg! Känns så himla roligt när man får cred för det man gör=)! En egoboost som var välbehövlig! 


Denna fina blomma fick jag=)!
Passade sjukt bra på mitt köksbord!


Men inte nog med detta. nu ikväll var jag och tittade på Samuel när de gick lucia på västerskolan. Det var ett vackert och stämningsfullt luciatåg och Samuel var grym som tomte=)!


9:ornas luciatåg var vackert och stämningsfullt med levande ljus
och fina dekorationer i salen som eleverna gjort själva!

Grymmaste tomten ever=D!
Min Samuel<3!

2 kommentarer:

  1. Härligt och mysigt! Det finns ljuspunkter som lyser även den mörkaste piats, tänd dessa ljus när mörkret faller igen.. håller en fackla brinnande, för dagar som skymmer och fördunklar.
    Julkramar..

    SvaraRadera
  2. Härlig läsning!!! Sänder en massa varma kramar till dig! Kram vännen!

    SvaraRadera