söndag 5 december 2010

Kära tomten....

Detta året önskar jag mig mest av allt lugn och ro. Att jag ska kunna reda upp mitt liv, bli stark och få må bra och att mina barn ska må bra. Och får jag det är jag mer än nöjd! Men om jag skulle få några klappar i år önskar jag mig följande:
  • En mixer - eftersom jag i princip aldrig klarar att äta frukost vore det suveränt med en mixer så att jag kan mixa till mig smarriga fruktsmoothies på morgonen. Den får gärna vara svart eller i rostfritt.....
  • En hushållsassistent - jo jag klarar mig utan men det går så mycket smidigare att baka med en sådan och jag hatar att bli kladdig om händerna. Även denna vill jag ha i svart.... eller rostfritt.
  • En ny kaffebryggare - helst en krups i svart och rostfritt med espressofunktion, men blir glad för en vanlig med=)!
  • Ett strykjärn - eller nej det önskar jag mig egentligen inte men jag har insett att jag behöver ett och jag skulle aldrig få för mig att köpa ett.
  • En TYST dammsugare - får huvudvärk av den jag har för den låter så himla högt.
  • Fyra stycken Rörstrand/Filippa K muggar - Det ska vara de svarta och vita med det "taggiga" mönstret. Har sex rutiga och två taggiga så det vore nice med fyra sådana till.
  • Presentkort på IKEA - behöver en del nytt där faktiskt.
  • Smycken - älskar smycken! Halsband, armband och örhängen gör mig glad!
  • Ny matservis - i svart och vitt!
  • Snygga dricksglas  - inget jättenödvändigt men mina är så tråkiga
  • Presentkort på JC - behöver nya snygga jeans!
  • En ny stetton kaffetermos - i grått eller svart, min gamla har gått i sönder =(.....
  • Presentkort på synsam - är i desperat behov av nya glasögon.
  • Nya bäddset! -mina är gamla och fula...
  • Nya handdukar och badlakan - Äger typ en uppsättning.
  • En kökslampa - tycker inte om lysrörsbelysning, får jag nog av på jobbet.
  • Ny lampa till vardagsrummet - är lite mörkt härinne.....
Många kramar från Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar