söndag 5 december 2010

Blev ett litet mindre blä-slut på denna otroligt tråk-tråkiga helg.....

Innan idag när jag var ute och promenerade med Gandhi beslutade jag mig för att gå hem till mamma och pappa för att få någon prata med. När jag sedan skulle gå hem tyckte pappa synd om mig som tvingas gå överallt i detta snöskit (snöröjning är något som hässleholms kommun uppenbarligen prioriterat bort i budgeten eftersom den fullständigt ignoreras) så jag fick låna bilen tills på tisdag! Därför kunde jag köra ut till min underbara vän Petra!  Där vankades det kaffe och nybakade lussebullar som Therese bakat! Är så glad att du finns Petra. Du ställer alltid upp och får mig nästan alltid på bättre humör igen, och du står liksom alltid ut med mig även när jag är sur och gnällig!
Nu är det sängen som gäller. I morgon är det måndag. Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar