söndag 5 december 2010

Blä-morgon......

Varför känns det så jobbigt att vakna? Är inget kul att gå upp i en tyst lägenhet. Vill att mina barn ska vara här. Jag saknar dem så jag håller på att gå i sönder. Idag är det 2:a advent... Och tänker jag. Tänker inte tända något ljus idag för det är inget kul när man är själv. Varför mår jag så här idag? Skit.... Allt börjar ju lösa sig men jag sitter bara här och bölar som vanligt.... Varför kan inte jag vara stark? Är så trött på att sitta här och stänga in mig och känna mig som världens mest misslyckade person.... Längtar tills Petra ringer. Då ska jag iväg och vara flytthjälp igen och då springer tiden ganska fort så jag slipper sitta själv. För jag vill inte vara själv... Jag hatar ensamheten. Visst kan det vara skönt ibland men nu är det alldeles för mycket. Livet ska inte se ut så här. Gud vad jag längtar tills nästa år. 2011 ska jag göra till mitt år. Då ska jag bli glad igen och INGEN ska få förstöra det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar