fredag 31 december 2010

2010

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja det kan man lugnt säga. Tog ett steg som jag borde tagit mycket tidigare......

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Japp. Jag sprang broloppet=)! Duktiga jag=D!

3. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
Jag vill ha lycka och må bra!

4. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
25 juli. Dagen då jag sa till att jag ville skiljas. 6 september. Dagen då han fullständigt tappade all min respekt genom att han verkligen gav sig på mig fysiskt.

5. Vad var din största framgång 2010?
Hmmm.... Tror inte jag är så framgångsrik så där finns något att prata om... Jo jag fullföljde broloppet. Något som jag är mäkta stölt över.

6. Största misstaget?
Att jag var alltför snäll vid vår delning vilket resulterat i att jag är luspank och har alldeles för många skulder....


7. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?

Eminem feat. Rihanna; Love the way you lie och Kent Socker. Båda beskriver mitt liv på ett skrämmande sätt.
8. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Väldigt mycket ledsnare. Har nog aldrig gråtit så mycket som under det här året....

9. Vad önskar du att du gjort mer?
Stått upp för mig själv och inte tolererat att bli behandlad som en dörrmatta.

10. Vad önskar du att du gjort mindre?
Bråkat............

11.  Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Hmmm... Hata är ett starkt ord.... Men jo jag hatar det faktum att jag känner mig fullständigt misslyckad och värdelös....

12. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Blev firad av mamma, pappa, syster, mina barn och Petra.......
13. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Tja, var ska jag börja? Nej men det som skulle varit absolut bäst vore om han kunde acceptera och gå vidare.

14. Vad fick dig att må bra?
Mina barn, Min syster, Petra och mina föräldrar har varit mitt stora stöd i vardagen<3!!! Även mina andra vänner, då menar jag er som finns kvar och verkligen är mina vänner, har varit alldeles underbara och era ord och ert stöd har varit det som gjort att jag orkat upp på morgonen. Att jag och Jenny hittade tillbaka till varandra var också en höjdare och har visat att gammal vänskap rostar aldrig och även hon har varit ett stort stöd för mig <3!

Gott slut alla mina vänner och önskar er alla ett nytt år fyllt med glädje och lycka=)!!!!

1 kommentar: