lördag 1 januari 2011

2011..

Första dagen på ett alldeles nytt orört år, som bara jag själv har makten att forma. Det är med blandade känslor jag blickar framåt.... Aldrig tidigare har ett nytt år inneburit så mycket förändring för mig och det är med skräckblandad förtjusning jag kastar mig in i 2011. För första gången i mitt liv ska jag bo själv. Jag ska bygga upp mitt egna liv, ingen ska tala om för mig vad jag får och inte får göra, ingen kan lägga sig i vad jag gör och hur jag gör det. Om några veckor går flyttlasset till min alldeles egna lägenhet och då känns det som om mitt liv äntligen får den nystart jag behöver! Som jag längtar! Ja jag ser fram emot det här året. Jag känner mig hoppfull och tror att detta kan bli ett bra år. Jag kommer säkerligen ha bittra och ledsna dagar även det här året MEN jag ska göra mitt bästa för att de inte ska bli fler än de glada och ljusa dagarna! Mina nyårslöften inför det nya året är:

Ta tag i mitt liv
Ta tag i min ekonomi
Söka nytt jobb (MÅSTE ha heltid helt enkelt om jag ska kunna uppfylla ovan nämnda löfte)
Att oavsett vad som händer stå upp för mig själv och för mina barn
Att bli bättre på att visa min familj och mina vänner hur mycket de betyder för mig

GOD FORTSÄTTNING & GOTT NYTT ÅR till alla mina underbara vänner!

2 kommentarer:

  1. Önskar dig lycka till med nya året!
    Massor av lycko kramar!!!

    SvaraRadera
  2. Tack Sverre! Detsamma önskar jag dig. Stor Kram!

    SvaraRadera