tisdag 25 januari 2011

Är så trött att jag tror jag håller på att gå i sönder.

Kan man bli så trött att man gör det? Jag vet inte men min kropp känns som den håller på att gå i sönder och mitt huvud värker och snurrar konstant nu. Håller på att städa och feja och packa givetvis, Men det går trögt! Dels för att min rygg känns som den håller på att gå av och nu när jag klättrar för att komma upp ovanpå garderober och annat blir jag så yr att det känns som hela världen snurrar runt och dels är jag nu så trött att jag måste pausa var femte minut typ! Det som gör att jag trots allt fortsätter är tidsperspektivet. Nu är det bara fyra dagar kvar, har alltså inte tid att lyssna på kroppens signaler om att det är dags att ta det lugnt! Men sen om fyra, eller ja fem dagar för jag måste väl räkna söndagen med, då ska jag äntligen få koppla av. Håll tummarna att jag håller tills dess!

Idag har vi ÄNTLIGEN rensat förrådet. Jisses vad grejor där var! Och trots att Nisse tagit sin skit och att vi slängt kopiösa mängder är där hyfsat mycket kvar! Bara i leksaksväg var där nog tio kartonger! Blocket nästa! Sen har jag hamstrat lite kartonger och fått in köksdörren som måste skruvas upp och hatthyllan som tillhör lägenheten så att jag kan ta med min egen. Sen var jag tvungen att göra middag till barnen, den blev klar halv nio! Skärpning Helena! Detta funkar inte måste strukturera upp arbetet lite bättre så att det blir lite smidigare. Sen har jag packat en sisådär fyra fem lådor och nu håller jag på att skrubba klart i sovrummet. Innan jag går och lägger mig har jag nämligen tänkt bli klar där inne så att jag kan stapla en massa kartonger där för just nu håller jag på att få panik på all oordning här hemma. Här är kartonger och grejor precis överallt och det får mig att må dåligt! Dessutom är här så skitigt att det börjar nog bli en hälsorisk att vistas här hemma! Så min plan är att jag ska bli klar med packningen i morgon och på torsdag tar jag itu med städningen. Nu ska jag återgå till mitt sovrum och hoppas jag orkar det jag föresatt mig att jag ska göra. Sen hoppas jag det blir lite sömn också. God natt på er alla fina vänner där ute!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar