söndag 16 januari 2011

Dag 15 - Den här veckan

Den här veckan... den här veckan har varit helt skruvad. Jag har haft barnen vilket har känts bra men har gått runt med det där dåliga samvetet över att jag inte hunnit med dem som jag borde. Har så mycket att göra och så lite tid så det är lite tufft just nu..... Början av veckan var dessutom väldigt dramatisk då han ringde och stimmade mitt i natten.... Jag är orolig för Hampus. Han uppvisar symptom på panikångest liksom jag själv och jag vill verkligen inte att han ska gå igenom det helvete jag själv gör. Men symptomen är atarka så han vaknar om nätterna för att han inte kan andas och det är en hemsk känsla när man som mamma inte kan göra något. Jag har tagit kontakt med BUP själv nu och jag hoppas verkligen att något händer för så här kan det inte fortsätta. Jag har dessutom pratat med Mikael om Nisses beteende. Känner mig hemsk men samtidigt MÅSTE detta få ett slut.Så nu hoppas jag på att jag ska få den hjälp jag behöver. Resten av veckan har varit lugn på Nisse-fronten men annars har det varit fullt upp med den stundande flytten! Jag packar och packar och packar men det tycks aldrig ta slut! Gud vad jag längtar till det är över!I övrigt händer inte mycket i mitt liv men snart så börjar min nya era och då!......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar