lördag 15 januari 2011

Dag 14 - Favoritsaker

Känner att jag inte riktigt hinner med mitt bloggande just nu. Blir mestadels korta inlägg nu, men jag skriver lite iaf=)! Om två veckor, när jag är på plats i mitt nya liv! Då ska jag minsann bli bättre på det här. Framtills dess får ni helt enkelt nöja er med det som skrivs!

Idag ska jag skriva om mina favoritprylar. Nu är det ju så att jag egentligen skäms över att vara lite av en materialist men även jag har några saker som jag helt enkelt inte klarar mig utan. Nummer ett utan konkurrens är definitivt min mobiltelefon! Jisses vad handikappad jag känner mig utan den! Andra favvoprylar är datorn, förvisso inte min egen eftersom jag lånar jobbets, men även den är något jag måste ha.... Det är det första jag ska investera i när jag flyttat! En tredje sak är böcker! Dessa utgör ett oändligt sällskap när man är ensam. De kan få en att uppleva en helt annan värld när allt känns pestigt. Dessa är min verklighetsflykt helt enkelt! Något jag behövt så desperat och behöver fortfarande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar