söndag 2 januari 2011

Föll för grupptrycket=)!

Eftersom det är ett nytt år och idag är det 30 dagar kvar av den första månaden tänkte jag att jag gör som alla andra och antar den där bloggutmaningen som går ut på att skriva ett inlägg/ dag i en månad. Har tio minuter på mig att hinna det första. Får se om jag lyckas!

Dag 01 – Presentera mig själv
Jag heter Linda Helena Johanna Sjöstedt och än så länge Nilsson. Är 35 år gammal född och uppvuxen i hässleholm. Jobbar som lärare på Norrängsskolan vilket jag trivs ypperligt med förutom att jag behöver heltid. Jag är som person ganska envis, har fruktansvärt kort stubin men det går snabbt över. Samtidigt är jag (tror jag) väldigt omtänksam och kärleksfull och för dem jag älskar gör jag ALLT och då menar jag allt! Är oerhört tävlingsinriktad och HATAR att förlora. Då kommer mina värsta sidor upp.... Hatar också orättvisor och blir oerhört arg när jag ser dem och då blir jag som sagt arg, väldigt arg.

Jag hann =)!

1 kommentar:

  1. Jasså, är du tävlingsinriktad,,, det hade jag inte en blåste aning om, kram,,,

    SvaraRadera