lördag 8 januari 2011

Dag 07 – Min bästa vän

Min bästa vän. Jag har faktiskt ett par som jag ser som mina bästa vänner.

Först har jag min storasyster. Min älskade fina storasyster som alltid finns för mig. Du är mitt allt näst efter barnen!
Jag och storasyster!

Sen är det Petra. Vi har inte känt varandra jättelänge men oj vad det klickade mellan oss och hon är en person som har kommit att betyda enormt mycket för mig. Hon har stöttat mig under hela hösten och aldrig varit trött på mig trots att hon får utstå så himla mycket från mig.  Hon har blivit som en extra storasyster. Det känns som om vi känt varandra hela livet. Petra jag älskar dig och skulle inte klara mig utan dig! Överge mig aldrig..... 
Jag och Petra!

Sen är det Jenny! En gammal vän som funnits där sen vi gick i sjuan. Vi har ett av och på förhållande liksom och ibland går det år innan vi ens pratar med varandra trots att vi bor ett hus ifrån varandra. Weird! Men när det verkligen gäller finns vi där för varandra och det har vi verkligen behövt den här hösten. Både hon och jag. Jenny! Är så glad att du till slut sträckte ut din hand och att jag tog den! Finns där alltid när du behöver mig oavsett vad precis som du gör för mig <3!  

Jenny!

Sist men inte minst har vi Carolin! En vän som visat hur stort hjärta hon har genom att bara bry sig! En underbar människa helt enkelt <3! Är så glad att du finns och att du är MIN vän!

Carolin!

Dessa fyra är väl dem som jag anser vara mina "girls".

Sen måste jag ju också säga min hund Gandhi! Han är min absolut trognaste vän! Han blir glad varje gång han ser mig, han tröstar mig när jag gråter och det är han som håller mig varm om nätterna! Han är min allra bästa vän!

Gandhi!

Har några helt suveränt underbara vänner till och ni vet vilka ni är men jag kan ju inte skriva om alla ;)!

2 kommentarer: