måndag 17 januari 2011

Dag 16 - 10 saker du inte vet om mig

Oj! Detta blir svårt... Finns det hela 10 saker som folk inte vet om mig. Nåja ska göra mitt bästa och förhoppningsvis är där något nytt för alla...

1. När jag vägde som mest var jag ynka tre kilo från tresiffrigt..... Äckligt!
2. Har på två år gått ner 35 kilo.
3. Ser mig själv fortfarande som överviktig.
4. Är egentligen en väldigt blyg flicka. Att jag pratar så mycket som jag gör är för att jag är nervös....
5. Har bara legat med en enda kille. Trodde ni minsann inte! (nu skäms jag för jag skrev det men ska hemligheter avslöjas så ska det)
6. Har jättefula ben vilket är anledning till att jag ALLTID har leggings eller strumpbyxor, även på sommaren.
7. Har svårt att ta beröm. Gillar det inte eftersom jag genast tror att människan som säger det inte menar det.
8. Har svårt att prata om känslor. Skriver mycket hellre!
9. Tycker inte om att ringa såna där viktiga telefonsamtal som tex till myndigheter etc. Känner mig alltis så underlägsen.Men jag börjar bli bättre på det!
10. Hade 2,0 på högskoleprovet när jag skrev det år 2000 så tyvärr gälls inte det resultatet längre. Och jag valde att läsa till LÄRARE! Pucko!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar