måndag 17 januari 2011

Kräksjuk och stressad.....

Igår när jag gick och la mig kände jag att det körde så där lagom i magen. Inget ovanligt, gör det alltid nästan och tänkte att det är det där förbannade kaffet..... Somnade och vaknade efter två timmar att jag hade riktigt ont i magen. Låg och vände och vred mig och försökte somna om. Till slut var det klippt och jag fick springa upp och kräkas! Jag HATAR att kräkas..... Det värsta är att jag faktiskt inte vet om det är som jag är sjuk eller om det är tröttheten som börjar ta ut sin rätt. För ska jag vara ärlig har jag inte sovit speciellt många timmar den senaste tiden. Men sen har jag kräkts en hel del idag med men det kan också vara tröttheten och stressen. Måste se himla roligt ut när jag lullar omkring och packar med en spann brevid mig..... För grejen är den att jag kan inte ge mig tid till att vila. Jag har alldeles för mycket att göra.... Det är vid sådana här tillfällen det suger riktigt mycket att vara själv.... Jag ska ju bli omhändertagen när jag är sjuk =(....... Men det är bara att bita ihop och vara duktig! Ska dock vara hemma i morgon med för hur det än är så känns det inte legitimt att gå till jobbet om det är kräksjuka. Hatar att vara hemma från jobbet också. Betyder mindre pengar och jag har inte råd med det här. Fick brev från underbara försäkringskassan idag. Har fortfarande inte fått ersättning från OKTOBER månad. Börjar tröttna rätt rejält på dem nu...... Fast nu är det ju inte dem som betalar ut min sjukersättning men var ändå tvungen att gnälla lite. Nej nu ska jag ta mig ork att packa lite till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar