söndag 9 januari 2011

When the day is long and the night, the night is yours alone. When you're sure you've had enough of this life, well hang on. Don't let yourself go,'cause everybody cries and everybody hurts sometimes

Kan inte sova.... Även om jag vet att jag ska upp tidigt i morgon eftersm jag ska jobba. Ligger och vänder och vrider på mig och tänker.... Nisse svarade inte på barnens godnattsms idag. Istället RINGER han mig nu mitt i natten för att bråka om vilka jag är vän och inte vän med på den satans jävla facebook. Jag är ett jävla luder och knullar med alla killar jag har addade där. och har någon form av sjukt bekräftelsebehov. Jag blockade honom på telefonen, då ringer han till Samuels telefon. Nu är bägge barnen vakn. hampus är livrädd, ledsen och kan inte andas. Och jag är snart ett vrak. Jag ORKAR inte mer! Jag ORKAR inte mer! Kan någon bara ta bort honom från mitt liv för jag fixar det imte mer. Jag VILL verkligen inte ens leva mer men måste för barnen men varför? Det är inte lönt att leva så här. Det är tydligemn mitt fel att barnen mår dåligt och inte kan sova om nätterna. Jag är en värdelös människa, en urkass mamma coch en hora. Jag vill inte mer. Jag fixar det inte längre..... Jävla skitliv! Jag vill inte mer. Jag vill inte mer.........................................  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar